ALTIJD EN OVERAL BEREIKBAAR

Xelion is in de wereld van VoIP telefonie dé hosted telefonieoplossing uit de cloud. Met VoIP Zakelijk van Xelion hebben bedrijven hun bedrijfscommunicatie optimaal op orde.

Een bereikbare organisatie met medewerkers die altijd en overal met VoIP kunnen bellen. Zowel met de vaste telefoon, PC, laptop als met de smartphone.

Xelion biedt een zeer complete telefooncentrale uit de cloud, waarbij een rijk pallet aan functionaliteiten standaard in de prijs zijn inbegrepen.

Xelion wordt vooral gewaardeerd vanwege de mooie en intuïtieve gebruikersschermen, die zowel op pc, laptop als op de speciale smartphone-app bediend kunnen worden.

Ook voor Zorgtelefonie en Klantcontactcentra heeft Xelion diverse telefonie oplossingen.

  • Communiceer hoe jij wilt communiceren

    De hosted telefonieoplossing van Xelion uit de cloud maakt klantcontact zoveel makkelijker en beter dan in de oude situatie met een vaste telefooncentrale.
  • Functionaliteiten

    Alle functionaliteiten zoals doorverbinden, belgroepen, wachtrijen, meldteksten, wachtmuziek, huntgroepen, rapportages en nog veel meer zitten standaard in het pakket zonder extra te hoeven betalen.
  • Zelf inrichten

    Alles is eenvoudig door de eigen medewerkers in te richten en dagelijks aan te passen.
  • Slimme keuze

    Een bedrijf dat kiest voor Xelion zit niet vast aan één telecom-aanbieder of één ICT-dienstverlener. Dat geeft je als bedrijf de vrijheid om te kiezen voor de beste beltarieven zonder hoge overstapkosten.
  • Slim, efficient en innovatief

    Integratie met CRM en ERP-processen staat hoog op de agenda van Xelion en veel gebruikers. Er zijn ontzettend veel mogelijkheden standaard aan boord voor een aantrekkelijke prijs per gebruiker per maand.

Slimme oplossingen voor zakelijke telefonie!

ZORGTELEFONIE

ZORGTELEFONIE

Xelion helpt steeds meer zorgorganisaties om communicatie met cliënten beter en efficiënter te maken. Zo gaat de kwaliteit omhoog terwijl er ook nog kosten bespaard worden. Dat geldt zowel voor eerstelijnszorg, thuiszorg als intramurale zorg. Xelion zorgt voor betere communicatie in de zorg!

KLANTCONTACTCENTRUM

KLANTCONTACTCENTRUM

Xelion beschikt ook over zeer uitgebreide mogelijkheden voor het klant contact centrum. Functionaliteiten die binnen het Xelion-pakket vallen zonder dat daarvoor extra betaald moet worden. Zoals opnemen gesprekken, call-routering, meeluisteren en geavanceerde rapporten.

CRM TELEFONIE OPLOSSINGEN

CRM TELEFONIE OPLOSSINGEN

Klantgegevens overzetten van CRM naar het telefoonboek dat in Xelion zit. Dat voorkomt dubbelinvoeren en laat de organisatie met dezelfde gegevens werken en communiceren. Ook klantcontact en gesprekken kunnen worden opgeslagen onder de klantkaart.

Ondernemers die mee veranderen schakelen nu over naar hun mobiel als hét zakelijk communicatiemiddel. De Xelion-app, met daarin de app-functionaliteit is ineens een centrale spil geworden in de communicatie, intern en buiten de eigen organisatie. Met de Xelion-app is het onder andere meer mogelijk om gesprekken op te zetten, een eigen telefoonaansluiting te beheren, voicemailberichten terug te luisteren of aansluitingen door te schakelen.

Als onderneming altijd en overal bereikbaar, ook als het grootste gedeelte thuis werkt? Kies voor VoIP telefonie van Xelion. Neem vrijblijvend contact met ons op voor informatie of een demo!

KOM IN CONTACT

DE MOGELIJKHEDEN WETEN?

U kunt het formulier gebruiken om met ons team in contact te komen. Een consultant zal dan vervolgens contact met u opnemen.

  • Advies

    We gaan graag het gesprek aan om te bepalen wat we voor u kunnen betekenen.
  • Perfect fit

    Op basis van uw behoefte en onze expertise krijgt u een op maat gemaakt advies en voorstel.
  • Klanttevredenheid

    Actabyte is uw IT partner, wij streven altijd naar klanttevredenheid in een open, transparante samenwerking.

    Waar kunnen we je mee helpen?